Sabtu, Mac 01, 2008

Duniaku Tanpa Apa²...

Aku adalah insan kerdil..yang tak punya apa²..tuhan sentiasa menguji kekuatan, keimanan aku..takdir hidupku..yang sukar untuk mengecapi kebahagiaan..sukar untuk merasakan kegembiraan..aku hanya tunduk mengalah..dengan rintangan yang melanda..aku akur..tapi..sejenak aku terfikir..sampai bila??aku harus merasai, melalui, menghadapi semua ini??sampai bila aku harus diuji??kadang² aku terfikir..aku lah manusia yang malang..tapi..sebenarnya ada lagi insan yang lebih malang dariku..kenapa la begini teruk aku diuji??tanpa belas kasihan..tanpa bagi aku peluang..untuk aku merasa kegembiraan..untuk aku merasa kebahagiaan..

1 ulasan:

myfarah berkata...

well my dear.. semue yg jadi kat diri kita ni dugaan.. menguji kekuatan kita.. insyaallah kebahagian dan kegembiraan akan datang selepas kite merasi segale keperitan.. jgn sedih2..kekuatan dan semangat itu je yg bole kontrol mental kita.. :)