Sabtu, April 24, 2010

Yang berlalu



Di waktu aku menghantar pesanan terakhir ini..aku harap..engkau mengerti dan memahami aku..dan terima dengan keputusan yg aku buat..aku xingin melukai dan dilukai..mengelakkan diri dari dibenci..dan xingin memberi segala apa harapan..yang xmungkin aku dapat tunaikan..hadapilah kenyataan ini..mungkin tiada jodoh antara kita..mungkin juga tiada persefahaman..atau pon keserasian..bukan pangkat dan harta menjadi ukuran..cuma hati yang tidak dapat memberikan apa yg engkau mahukan..aku juga seorang yg dahagakan kasih sayang..seorang yang inginkan belaian..tetapi kerana kurang persefahaman..aku rela engkau bahagia bersama insan lain..andainya segala perkataan ataupon ucapan yg terkeluar dari mulut ini..yang tidak disengajakan..minta di maafkan..kerana aku adalah manusia..yang xpernah lari dari membuat kesilapan..lupakan lah saja..segala apa yang pernah terjadi diantara kita..segala kenangan..anggap la ianya hanya mimpi di siang hari..dan halalkan la apa yg termakan atau terminum..ini lah takdir yg menentukan..AKU BUKAN UNTUKMU..DAN ENGKAU BUKAN DITAKDIRKAN UNTUKKU..


 

Tiada ulasan: