Selasa, Januari 06, 2015

Kemaskini




Setelah beberapa hari kita sakan bercuti.. so arini barulah berkesempatannya pun aku nak mengemaskini buku aku.. setiap awal tahun.. mereka² diluar sana juga termasok aku.. yang ada membeli dan menjual saham memasing.. teramat lah senyum sehingga ketelinga kerana.. haa pepaham lah engkaurang yerr.. hehehhe

This year.. rezeki yang diterima takde lah lebih seperti tahun lepas².. mungkin kerana ekonomi negara yang sekarang neh pon seakan rapuh.. mungkin.. mungkin sebab tu.. tapi papepon.. aku bersyukur.. Alhamdulillah.. terima kasih Ya Allah diatas rezeki yang Engkau berikan pada hambaMu ini.. Syukran Jazilan.. Aamiin


Plan aku harini nak settlekan asb, passport, then pegi Maybank dan CIMB.. tapi memandangkan aku cam lost seketika lepas pegi kemaskini buku ni.. so aku amek keputusan untuk settlekan asb then pegi Maybank je.. aku stress mencari RHB Bank neh yang membuatkan sampai aku lost lepastu hahahha aptb!


Dah settle kat Maybank.. aku terus bergegas masok office.. muka sinyum takyah cite lah kan hahahha.. seharian diperli colleague aku.. ceh!



Tiada ulasan: