Selasa, November 11, 2014

Q Time




Balik kerja tadi aku dan bff aku ke bangi demi melaksanakan janji yang aku akan menemani dia untuk hilangkan rasa teringin dia nak makan meggi ketam.. before kami pegi dindin tu.. sempat la bff aku ke kedai pemborong barang bakeri untuk beli barang².. agak berpusing² jugak ahh kitaorg mencarik kedai makan neh.. nasib aku ada kawan yang stay di bangi.. so aku direct call dia tanya direction.. memang best day, moment kitaorang la.. agak lama tak lepak menggila sesama. tak gelak besar².. memang dengan sigila neh.. all out i tell you.. gelak sampai meleleh airmata dibuatnya.. hahhahaha papepon meggi dia.. bole la.. even aku tak makan ketam tu.. tapi aku makan dari sup yang sama.. bagi aku biasa je.. cuma harga semangkuk tu macam tak berapa nak masok akal.. meggi je kot.. pastu ketam.. haishh tetttttttt


Tiada ulasan: