Selasa, September 02, 2014

Manhattan, Damasara Perdana




Heyya..

Diketika dan disaat ini aku tersangatlah kelemauan dan tersangatlah kemataan kepandaan.. standard lah.. bila da dapat cuti lama.. time tido pon dah bersepah² ah.. the end bila nak start keje balik. tido lama pon.. still mengantok.. ApaPonTakBoleh tau!

By the way aku bukan nak bebel pasal aku tak cukup tido bagai.. tapi aku nak bebel pasal hotel yang agak cantik dimata aku (dimata korang taktau lah aku kan) yang buat aku tengok hotel neh aku macam "perghh! style ah! smart habes..!" dan sewaktu hotel neh nak naik.. aku rasa.. tukang renovate hotel neh memang gempak coz of dorang boleh settlekan bangunan neh jadi sebuah hotel yang bertaraf 2,3 bintang mungkin.. tak sampai 5 bulan.. 5 bulan ok?! tak ke korang rasa kejap gila? memang salute ah kan..!

For the 1st time aku jejak kan kaki masok untuk check it out hotel ni.. memang.. ok superbb gak ah decoration dia.. bilik dia pon quite nice.. tapi aku tak ambik ah gambar bilik sebab.. privacy orang kan.. takkan aku nak selamba terjah ikot sedap tekak aku plak kan? segan ok.. segan! hahha

Rate untuk stay kat hotel ni pon aku rasa takde lah mahal melampau.. worth it lah.. dengan dalaman hotel ni yang tersergam seakan kemewahan giteww.. kira kalau korang² berselfie kat dalam hotel tu memang nampak cam hotel 5 star lahh.. berangan kekadang takpe wehh :D

Plus hotel neh pon berdekatan je dengan The Curve.. so kalau lah ada sedara mara, sahabat handai, family, or sesape lah.. yang datang area Damansara Perdana.. takde tempat nak stay ke hape ke yang akan membabitkan kena check in hotel.. so aku suggestkan korang try ah hotel neh..

Manhattan Business Hotel



Ariosssss ;)




Tiada ulasan: