Selasa, Februari 03, 2015

Husna Birthday!



Plan arini nak ke sungai tak menjadi bila dekat tengahari baru aku tersedar! hahahhaha keras adekku Nana menunggu. so plan terpaksa cancel. aku bersiap then teros ke Kg. Pandan amek Nana then pegi makan. kebuluran tak terhingga. sampai Nana punya makanan pon aku sapu hahahha

Gerak dari Asama, kitaorang ke JJ Taman Maluri untuk carik kek Husna. harini azip nak buat surprise untuk isteri tercinta. so kami lah yang kena carikkan kek. sambil mencari kek kami tawaf 1 JJ cuci mata hahhaha

Amek kek then teros ke Bandar Tasik Permaisuri sebab dorang semua tetiba nak gerak awal. sampai² je dorang semua dah siap makan. aku ngan Nana yang masih kekenyangan hanya order air jela. sebelom kitaorang nak surprisekan Una. Azip soh tunggu Kak Yonk and family sampai dulu.

Bila Kak Yonk dah sampai. tengah dorang sebok² beborak. tetibe kek sampai. blur abes Una hahhaha

(Family Haji Kamaruddin)


Dah settle celebrate, gelak², bual² kami beransur. dorang sume balik. aku ngan Nana ke Times Square pegi cuci mata and carik jubah², shawl² untuk aku pakai ke Annual Dinner akan datang.. ehemmm

(Sempat Kitaorg berselfie ngan akak keje kat kedai neh)





P/S: since aku asek bekepit ngan Nana. secara tak langsong aku tersangkot ngan family Haji Kamaruddin. ahhahaha


Tiada ulasan: