Khamis, Mac 05, 2015

Chap Goh Meh Lunch Celebration




Setiap kali Chinese New Year, mesti ada Chap Goh Meh. dan setiap kali Chap Goh Meh office aku akan buat Lunch Treat gittew.. Last year dekat Muhibbah. so this year dorang decide nak buat kat Unique Seafood Restaurant Kota Damansara. Honestly tempat ni memang chinese restaurant. tapi no pork! makanan dia quite nice. biasa la kalau makan chinese style neh kan ala² orang diet tapi in fact tak berapa diet pon sebenarnya. dalam erti kata lain. cara permakanan orang yang kuat makan tapi makan secara berperingkat dalam kuantiti yang sikit tapi bila masok perot terus pommm perot boleh pecah!

Masa memula je aku amek gambar makanan. lepastu. ok cukup! tersandar kekenyang. dengan keadaan hidung aku menangis neh feel makan tu tak berapa nak coming tapi banyak gak aku bedal. lagipon kesopanan dan kesusilaan kena lah jaga sebab setable dengan both big boss (Malaysia dengan Singapore) haa tetanjat berokk kang tengok perangai berok sekor dok setable dengan dia!

Papepon skang ni aku nak cakap. perot aku dah sendat gila. mata kelayuaan. hujan turun membasahi bumi. seperti memahami keadaan perot aku yang penuh ni. tapi.......... shit! asal cam lambat lagi kol 5:30?!!!


Tiada ulasan: