Isnin, Mei 19, 2014

Hilang. . .

Hi..
    Kali neh dah takde apa yang menarik yang nak aku coretkan.. sekadar ingin meluahkan rasa gembira yang hanya tergambar diluaran semata.. dalamannya.. hanya Allah yang maha mengetahui..

Tak perlu lagi aku nak bersedih dengan ketentuan ini.. takde gunanya.. walau apa yang terjadi.. hidup harus diteruskan..

Ok switch!
       Last week aku ke perhentian islands dengan bestfriend aku.. enjoy.. memang awesome.. aku rasa teruja gila.. sebab dapat tengok shark dengan mata sendiri.. dapat pegang turtle dengan tangan aku sendiri.. memang pengalaman yang sangat² luar biasa n aku happy.. happy la.. at least.. dapat la merehatkan badan.. menikmati suasana yang nyaman dan damai.. dengan pukulan ombak.. tenang.. sangat tenang.. skin aku burn tak yah cakap ah kan.. memang burn abes.. da macam anak india dah.. hahhaha 


So after diz.. mungkin aku akan menikmati kehidupan aku sebegini.. bercuti ke islands.. dah pon menjadi hobi terbaru aku.. serta mencari kedamaian dihati.. sehingga lah waktu memanggil aku untuk ubah semuanya.. WALLAHUALAM..
aku serahkan semuanya pada takdir.. 


Tiada ulasan: